Sibylle Baier - Forget about перевод песни

2:38 PM
























Forget AboutЗабыть


You made me forget about
have, want and exert
and all of a sudden I feel proud
for being without saying a word
you made me forget about
past and pain
time you washed out
like a soft sudden summer rain

you do me good
you do me
so good you made me forget about
hmmm

You made me forget about
have, want and exert
an all of a sudden I found out
oh it's beautiful the way you wear your shirt
you do me good you made me forget about



Ты заставил меня забыть об
обладании, желании и борьбе
и вдруг я ощутила гордость за то
что мне не нужно слов
Ты заставил меня забыть
Прошлое и боль
Время, тобой стертое
Смытое, словно внезапным, мягким, летним дождем

Ты помог мне
Ты помог
как хорошо, что ты помог мне забыть

 
Ты заставил меня забыть об
обладании, желании и борьбе
и вдруг я поняла
как же красиво ты носишь рубашку
Ты помог мне, ты помог мне забыть



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images